မင္းလြင္ၿပင္

လြင္ၿပင္မွာ အၿပံဳးေတြနဲ.ဆံုၾကမယ္ေနာ္..

Monday, April 13, 2009

က်ေနာ္. စာမ်က္ႏွာကို ဖြင့္တိုင္း အားငယ္ခ်င္းေတြက ရင္ထဲကိုတိုးေ၀ွ.စၿမဲပါ....
လာလည္သူေတြ ရွိေကာင္းရွိေပမယ့္ စီေဘာက္ေလးကၿငိမ္သက္ေနဆဲပဲေလ..
က်ေနာ္ စာေရးမေကာင္းလို.လား......စိတ္၀င္စားစရာ မေကာင္းတဲ့ စာမ်က္ႏွာၿဖစ္ေနသလား..
သူမ်ားစာမ်က္ႏွာေတြက ေပ်ာ္စရာၾကီးပါ...က်ေနာ္.စာမ်က္နွာက ေခ်ာက္ကပ္ကပ္နဲ.
က်ေနာ္ဘာလုပ္ရမလဲ...ဘာလုပ္သင့္လဲ....က်ေနာ္မသိပါ...
က်ေနာ္က ဘေလာဂ္ဆိုတဲ. ေဖာင္ကေနပဲ့ထြက္လာတဲ့ ၀ါးစေသးေသးေလးတခု ၿဖစ္မွန္းမသိၿဖစ္ေနပါၿပီ...
အင္တာနက္ပင္လယ္ၿပင္ထဲမွာ ကူကယ္ရာမဲ့နဲ.
က်ေနာ္.ႏွလံုးသားထဲမွာ ၀မ္းနည္းၿခင္းေတြကၿပည္.သွ်ံလို.ေနပါၿပီ...


**********

Labels:

2 Comments:

At April 24, 2009 at 2:59 PM , Anonymous Anonymous said...

ဘာမွအားငယ္စရာမရွိပါဘူးေနာ္။။
ဆက္ေရးပါအျမဲလာအားေပးမွာပါ။

 
At April 24, 2009 at 4:18 PM , Blogger မသက္ဇင္ said...

ဆက္ေရးပါအားေပးေနပါတယ္
ေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home