မင္းလြင္ၿပင္

လြင္ၿပင္မွာ အၿပံဳးေတြနဲ.ဆံုၾကမယ္ေနာ္..

Saturday, July 4, 2009

က်ေနာ္ နဲ.ထူးဆန္းေသာအရာမ်ား

က်ေနာ္တို.အဖြဲ.က လူ၅ေယာက္ရွိပါတယ္..အားလံုးက အမဲေရာင္ေသမင္းတမန္ေလးေတြကို ပိုင္ဆိုင္ထားတဲ့အတြက္ အေရးပါအရာေရာက္တဲ့အဖြဲ.လို. ေၿပာရမယ္..
" က်ေနာ္တို. ဘယ္ကိုသြားၾကမွာလဲ .."
" တို.ေတြဘုရားကို သြားၾကမယ္ ဟိုမွာ ကိုယ့္မိတ္ေဆြ အလႈရွိတယ္..အငယ္ေလးကိုယ္တို. ေသမင္းေလးေတြကို လံုၿခံဳတဲ့ေနရာမွာ သိမ္းထားလိုက္ သၾက`္န္တြင္းဆိုေတာ့ေရေတြ စိုကုန္လိမ့္မယ္.."
" ဟုတ္ကဲ့ "
က်ေနာ္က ဒီအဖြဲ.ထဲမွာ အငယ္ဆံုးၿဖစ္တဲ့အတြက္ အားလံုးက အငယ္ေလးလို.ေခၚၾကတာပါ..က်ေနာ္ေသနတ္ကိုအိတ္တလံုးထဲထည္.ၿပီး ဒရိုင္ဘာခံုေအာက္ထဲကို ထည္.လိုက္ၿပီး ေနာက္တလက္ကိုေတာ့ က်ေနာ္ထိုင္တဲ့ ခံုေအာက္မွာ တိပ္နဲ.ကပ္ထားလိုက္ပါတယ္..က်န္တဲ့သူေတြကေတာ့ ကိုယ့္အစီအစဥ္နဲ.ကိုယ္သိမ္းၾကေလရဲ. ။
က်ေနာ္တို.ကားေလးက လမ္းေပၚတရိပ္ရိပ္ေၿပးေနခ်ိန္မွာ အားလံုးက အေတြးကိုယ္စီနဲ.ၿငိမ္ေနၾကပါတယ္..က်ေနာ္ကေတာ့ လမ္းေပၚက ေရပက္ေနၾကတဲ့သူေတြကို ၾကည္.ရင္း ပ်င္းစ၇ာေကာင္းလိုက္တာလို.ထင္မိတယ္..ၾကည္.ေလ က်ေနာ္တို.ေတြခုထ ိေရမဆိုေသးဘူး...က်ေနာ္ မေနနိုင္ေတာ့ပါ စကားေၿပာခ်င္တယ္.
" ကိုAKM ၾကီး လမ္းေပၚမွာ ေရပက္တဲ့သူေတြကလည္း ၾကဲလိုက္တာ ..ခုထိေရမစိုေသးဘူး."
" မင္းကေရစိုခ်င္တာလား..ေရွ.မွာ ရွိပါတယ္ အဲဒိေရာက္ရင္မင္းေရစိုရေစမယ္.."
ဆီဆိုင္လို.ထင္ပါတယ္ ..ဆိုင္ေရွ.မွာ ကိုAKM ကကားကိုရပ္လိုက္ရင္း ဆိုင္ထဲ၀င္သြားပါတယ္..က်ေနာ္ကားေပၚကမဆင္းပဲ ေဘးဘီ၀ဲ ယာကို အကဲခတ္ေနမိပါတယ္..မဆိုးပါဘူး လက္ဖက္ရည္ဆိုင္ေလးလဲရွိတယ္..ကိုယ့္အေတြးနဲ.ကိုယ္ေမ်ာေနတုန္း ေရေတြစိုကုန္တာကို သတိထားမိပါတယ္..လူတေယာက္က ေရေလာင္းေနတာပါ..ထိုလူက ပိန္ကပ္ကပ္နဲ.ေဆးရုပ္ေပါက္ေနပါတယ္..က်ေနာ္စိတ္မ၀င္စားပါ ထိုငနဲကေတာ့ ေရကိုဇိမ္ဆြဲၿပီးေလာင္းေနလွ်က္ပဲ..ကားေနာက္ခန္းမွာထိုင္ေနၾကတဲ့ ကိုကုလား ၊ ကိုစိုင္း ၊ကိုဂ်ဴး တုိ.က က်ေနာ္ၿဖစ္ပ်က္ေနပံုကို ၾကည္.ရင္း ရီေနၾကပါတယ္..သူတို.စိတ္ထဲမွာေတာ့ ေရစိုခ်င္တဲ့အငယ္ေလး ေကာင္းတယ္လို.ထင္ေနမွာပါပဲ..
ေဟာ..ကိုAKM ၾကီးၿပန္လာၿပီ..က်ေနာ္တို.ေတြ ဘုရားဆီကို ဦးတည္သြားေနသည္ မိနစ္၃၀ ၾကာမွာေတာ့ ဘုရားေၿခရင္းေရာက္ပါၿပီ..အားလံုးကားေပၚကေနဆင္းၾကေပမယ့္ က်ေနာ္မဆင္းေသးပါဘူး ..က်ေနာ္.ပစၥည္းေတြကို ဟိုထည္.ဒီထည္.နဲ.သိမ္းေနတုန္း ဘုရားေပၚမွာ ရုတ္ရုတ္သဲသဲေတြၿဖစ္ကုန္ၿပီ..ကို AKM တုိ.အသံေတြကလည္းဆူညံလို. က်ေနာ္ကားေပၚကဆင္းၿပီးၾကည္.လိုက္တယ္ဆိုရင္ပဲ
"အား..လုပ္ၾကပါဦး.."
"ကယ္ၾကပါ...ေၿပး.ေၿပး ဟိုဘက္ကိုေၿပးၾက..ဘာလို.ရပ္ေနၾကတာလဲေၿပးၾက.."
"ဒီဘက္ကိုလာေနၿပီ..ဒီဘက္ကိုလာေနၿပီ..ေၿပးေလ ေသသြားခ်င္လို.လား.."
"အား...အမေလး ကယ္ၾကပါ.."
"ဟီး..ေမေမေရ...ဟီး..ေမေမေရ .."
က်ေနာ္ၿမင္လိုက္ရတာကဘုရားေပၚက လူေတြကဟိုေၿပးဒီေၿပးနဲ. ကေလးေတြကလည္းငိုၿပီး မိဘေတြနဲ.တကြဲတၿပားစီ အေၾကာင္းရင္းကေတာ့ တကိုယ္လံုး ေရြေရာင္ရွိတဲ့ က်ြဲတေကာင္က လူေတြၾကားထဲမွာ ေၿပးလႊားေနပါတယ္..ကို AKM တို.၄ေယာက္ကိုၾကည္.လိုက္ေတာ့ ဘုရားရဲ.ေစာင္းတန္းေလွကားေၿခရင္းမွာပါ..သူတို.လည္း ဘာလုပ္ရမယ္မွန္းသိမယ္မထင္ပါဘူး..ဘုရားေပၚကို ၿပန္ၾကည္.လိုက္ေတာ့ မိန္းမ၆ေယာက္ ေလာက္ရွိမယ္ က်ြဲရဲ.ေနာက္ပိုင္းကို ၀ိုင္းထားၿပီးေရေလာင္းေနၾကတယ္..က်ြဲရဲ.ေခါင္းက အခန္းေလးတခုထဲ ၀င္ေနတယ္...
အရာအားလံုးကတိတ္ဆိတ္သြားပါၿပီ.. အလႈရွင္က က်ေနာ္တို.အဖြဲ.ကို အဖြဲ.ကို ၾကိုဆိုရင္း
" ေစာနက က်ြဲခတ္တာ ကြန္ၿပဴတာခန္းက လူ၂ေယာက္ေသသြားတယ္.."
ကိုAKM တို.ဆီက တုန္.ၿပန္သံမၾကားရပါ..ဘုရားေပၚေရာက္ေတာ့ က်ေနာ္ သူတို.အေနာက္ကေနလိုက္ရင္းဟိုၾကည္.ဒီၾကည္. လုပ္မိရာ မိန္းမကို ေယာက်္ားလုပ္သူက ၾကိတ္ၿပီးေငါက္ငန္းေနတာကို လူ၄ ၊၅ေယာက္ေလာက္ကၾကည္.ေနပါတယ္..မိသားစု၀င္ေတြလို.ထင္တာပါပဲ..က်ေနာ္နားစြင့္မိရာ
"မင္းဘယ္လိုလုပ္လိုက္တာလဲ.".
"အဟင့္ ..ဟင့္. က်မ အလႈအတြက္နတ္ပြဲေတြေပးတာ နတ္တပါးကို ပြဲေပးဖို.က်န္ခဲ့တာမသိလို.ပါရွင္.".
အင္း..ဟိုေရြေရာင္က်ြဲၾကီးက နတ္က်ြဲကို ငါမသိေသးတာေတြလည္းရွိတာပဲ..လူ၂ေယာက္ေသတာမၿဖစ္ႏုိင္ဘူး ..ဘာမွေသြးထြက္သံယိုလည္းမေတြ.ဘူး ..ၿပီးေတာ့ကို AKM တို.ကလည္းေအးေဆးပဲ..က်ေနာ္လမ္းေလွ်ာက္ေနတုန္း အသံေလးတခုၾကားလိုက္ရပါတယ္..
"ဥံု .သွ်ရီ..သွ်ရီ.."
"ဥုံ...သွ်ရီ..သွ်ရီ"
ထူးဆန္းပါသည္..ဘုရားေပၚက တိတ္ဆိတ္တဲ့ေနရာ ၾကမ္းၿပင္ေပၚမွာ ဖက္ဖူးစိမ္းေရာင္ ငွက္ကေလးလမ္းေလွ်ာက္ရင္းနဲ. ဆိုေနတဲ့အသံပါ.. ကိုကုလားက ငွက္ေလးကိုၿဖတ္ေက်ာ္သြားလို. ေတာ္ေတာ္ေ၀းေ၀းေရာက္ေနၿပီ..က်ေနာ္ထိုငွက္ကေလးေဘးကေနေက်ာ္သြားဖို. ၀န္ေလးေနပါတယ္..အမွန္အတိုင္းဆိုရရင္ ေစာေစာနကၿဖစ္ပ်က္ထားတဲ့ ၿမင္ကြင္းေတြေၾကာင့္ ငွက္ကေလးက ငါ့ကိုထိုးဆိတ္မလားဆိုၿပီးေတာ့..စိုးရိမ္ေနခဲ့တာပါ..က်ေနာ္ ငွက္ကေလးနဲ.ေ၀းရာကို ေနာက္ၿပန္ဆုတ္ရင္း နံရံရဲ.တဖက္မွာလူသံေတြၾကားလို. ဒီငွက္အေၾကာင္းေမးမယ္လို.စိတ္ထဲမွာရည္ရြယ္ၿပီး အၿပင္ကိုထြက္လိုက္ပါတယ္..မိန္းမေတြ ၊ေယာက်ာ္းေတြကနံရံနဲ.ကပ္ထိုင္ေနၾကၿပီး သူတို.ေရွ.ေတြမွာ ငွက္အစိမ္းေလးေတြ ကိုယ္စီရွိၾကပါတယ္..
"ကေလး ငွက္ေဗဒင္ေမးမလို.လား.."
မိန္းမၾကီးတေယာက္က က်ေနာ့္ကိုေမးရာ .ေၾသာ္ ငါငွက္ေဗဒင္အတန္းကိုေရာက္ေနတာကိုး..
"ဟိုနားက ငွက္ကေလးက ထိုးဆိတ္တတ္လားေမးမလို.ပါ.."
မိန္းမၾကီးက က်ေနာ့္ကို ထိုငွက္ကေလးရွိရာ ေခၚသြားရင္း
"ဒါ အေဒၚ့ငွက္ကေလးပါ..ေဗဒင္ေၿပာတဲ့ ငွက္ကေလးေပါ့..ကေလးၾကိဳက္တာ၂ခုေမးေလ.."
မိန္းမၾကီး သည္ ထိုငွက္ေလးကို ဆြဲယူရင္းအေတာင္၂ဖက္ၾကားထဲ စာရြက္ေလးတရြက္ထည္းလိုက္ပါတယ္..ထိုမိန္းမၾကီးရဲ.အသံ အလြန္စြဲေဆာင္မႈအားေကာင္းၿပီး သူမလုပ္ပံု ကိုင္ပံု အသံေအာက္မွာ က်ေနာ္ဟာ ၾကိဳးဆြဲအရုပ္တရုပ္လိုပါပဲ..သူမဧ။္ ငွက္ကေလးမွာလည္းတၿခားငွက္ေတြနဲ.မတူ တမူထူးၿခားလွေနပါတယ္..
"ကဲ..သိခ်င္တာ၂ခုေမးေလ.."
"ဟုတ္ကဲ့..ဖူးစာရွင္ကို သိခ်င္ပါတယ္."
"ဗုဒဓဟူးသား ..၁၅၅ ေပါင္ရွိတယ္.."
က်ေနာ္ၿပံဳးလိုက္ပါတယ္..သူမခ်က္ခ်င္းေၿဖနိဳင္တဲ့အတြက္လည္း သေဘာက်မိပါတယ္..သူမအားဥာဏ္ပူေဇာ္ခေပးရင္ က်ေနာ္.မွာပိုက္ဆံ မရွိပါ ..ေဟာ ကိုစိုင္းက်ေနာ္ရွိတဲ့ဘက္ကို လာေနတယ္..
"ကိုစိုင္း..ပိုက္ဆံရွိရင္ နည္းနည္းေလာက္မွ်ခဲ့ပါ.."
"ဒီမွာ..တရြက္ယူထား ကိုယ္ကားထဲမွာသြားယူေပးမယ္.."
"ကေလးေနာက္တခုေမးေလ.."
"သူငယ္ခ်င္း.."
"သူငယ္ခ်င္းနဲ.ပတ္သက္လို.ေတာ့ အရမ္းေကာင္းပါတယ္.."
က်ေနာ္ေမးခ်င္တာ ဒါမဟုတ္ပါ အေယာင္ေယာင္အမွားမွားနဲ. သူငယ္ခ်င္းလို.ေၿပာလိုက္ၿခင္းသာပါ..ထားပါေတာ့ေလ..ေဗဒင္ေမးၿခင္းကၿပီးသြားၿပီ..ငွက္ကေလးလဲ ဘယ္ေရာက္သြားမွန္းမသိပါ ..ထိုငွက္ကေလးရဲ. အသံမွာ က်ေနာ္တဦးတည္း ၾကားရၿခင္းသာၿဖစ္ၿပီး..ပိုင္ရွင္ကိုယ္တိုင္ ငွက္ကေလး ထိုသို.ေၿပာတတ္မွန္းသိမည္ မထင္..
"အငယ္ေလးဒီမွာ ပိုက္ဆံ.ေရာ."
ကိုစိုင္းက က်ေနာ္.ကို ပိုက္ဆံ အထပ္လိုက္ေပးသြားပါတယ္..က်ေနာ္မၿမင္ဘူးေသာ ပိုက္ဆံေတြပါ အစိမ္းေတြလည္းပါပါတယ္..
"အေဒၚၾကီး ထမင္းစားၿပီးၿပီလား.."
"ၿပီးပါၿပီကြယ္..မေန.ကတည္းက ၾကက္သားဟင္းေလး စားခ်င္ေနတာ.."
"၀ယ္စားေပါ့ အေဒၚရဲ."
"မစားနိုင္ပါဘူးကြယ္..ေစ်းၾကီးရၾကီးနဲ."
အေဒၚၾကီးပံုက ၾကက္သားဟင္းကို အလြန္ေတာင့္တေနတယ္ဆုိတာ သိသာလွပါတယ္..၀ယ္ေက်ြးလိုက္မယ္ေလ..သူမက ေဗဒင္ေဟာခလည္း ဘာမွမေၿပာပါ..အလကားေဟာေပးတဲ့ပံုပါပဲ..အင္း..ေနရာင္ၾကီးကလည္း ပိုလင္းလာသလိုပဲ..အလင္းကလည္းမ်က္လံုးပိတ္ထားတာေတာင္စူးတယ္..အလင္းကိုေက်ာခိုင္းၿပီးမ်က္လံုး ဖြင့္လိုက္မယ္..ဟင္း..အခုမွပဲ သက္သာသြားေတာ့တယ္..က်ေနာ့္မ်က္စိေရွ.မွာ ဘုရားလည္းမရွိေတာ့ပါ..မိန္းမၾကီးလည္းမရွိ..အညိုေရာင္ ၀က္သစ္ခ် စားပြဲေသးေလးနဲ. ထိုအေပၚက မီးတိုင္ေလးသာ..နာရီကိုၾကည္.မိရာ ..ေၾသာ္ ၉နာရီေတာင္ခြဲမေပါ့..က်ေနာ္အိပ္မက္၀တ္ရံုၾကီးကို ခြာခ်ရင္း မ်က္ႏွာသစ္ဖို. ထြက္သြားပါၿပီ.....
**********

Labels:

1 Comments:

At July 4, 2009 at 11:17 PM , Blogger ahphyulay said...

လာဖတ္ေနတယ္ေနာ္..။အိပ္မက္ဆိုတာ
စြဲမိတဲ ့ အာရုံေတြကို ဖြဲ ့စည္းၿပီးမွမက္တယ္လို ့ထင္ပါ
တယ္။

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home