မင္းလြင္ၿပင္

လြင္ၿပင္မွာ အၿပံဳးေတြနဲ.ဆံုၾကမယ္ေနာ္..

Thursday, July 23, 2009

ၾကက္အသဲအၿမစ္ၾကာဇံေၾကာ္


က်ေနာ္က အခုမွတံုးတာအတာမဟုတ္ပါဘူး ငယ္ငယ္ထဲကပါ..က်ေနာ္အသက္ ၈နွစ္ေလာက္မွာေပါ့ အေဖနဲ. အေမက တရား၀င္ကြဲၾက ၿပီးေနာက္ပိုင္း က်ေနာ္က ေက်ာင္းပိတ္ရင္ အေဖနဲ.သြားေနပါတယ္..က်ေနာ့္အေဖက က်ေနာ့္လက္ကိုဆြဲၿပီး အိမ္္တအိမ္ကို သြားလည္ေလ့ရွိတယ္..အဲဒိအိမ္က အန္တီေတြကလည္း သေဘာေကာင္းတယ္..က်ေနာ့္အေဖၾကိဳက္တတ္တဲ့ ဘလက္ေကာ္ဖီတိုက္ၿပီး က်ေနာ့္ကိုလည္းဘာစားခ်င္လဲ အၿမဲေမးေလ့ရွိတယ္..သေဘာအေကာင္းဆံုး ကေတာ့ အန္တီလိႈင္ပဲ (အဲဒိတုန္းကအထင္ပါ အခုမဟုတ္ဘူး) သူက က်ေနာ္ၾကိဳက္တတ္တဲ့ၾကက္အသည္းအၿမစ္ၾကာဇံေၾကာ္ကို ၀ယ္ေက်ြးေလ့ရွိတယ္..

ဒီလိုနဲ.တရက္ က်ေနာ့္အေဖ ဘယ္သြားမွန္းမသိပါဘူး ၃ ၊၄ ပတ္ေလာက္ေပ်ာက္သြားတယ္..က်ေနာ့္အေဖၿပန္လာေတာ့ က်ေနာ့္ကိုေၿပာတယ္ သူမိန္းမယူရေတာ့မယ္တဲ့ ..က်ေနာ္ကလည္း မယူပါနဲ.လားလို. ၿပန္ေၿပာလိုက္ေတာ့ မယူလို.မရေတာ့ဘူးတဲ့...အန္တီလိႈင္နဲ. သူ.ညီမနဲ. ဘယ္သူ.ကိုယူရမလဲတဲ့ ..က်ေနာ့္အေဖက က်ေနာ့္ကိုေရြးခိုင္းေနတာ က်ေနာ္မသိဘူး..က်ေနာ္လည္း အသဲအၿမစ္ၾကာဇံေၾကာ္မ်က္နွာနဲ. အန္တီလိႈင္လို.ေၿပာလိုက္တယ္..ဇာတ္လမ္းက အဲဒိမွာစေတာ့တာပဲ မၾကာခင္မွာက်ေနာ့္အေဖက အန္တီလိႈင္နဲ.ယူလိုက္တယ္..သူက က်ေနာ့္အေဖနဲ.က်ေနာ့္ကို တၿဖည္းၿဖည္းေ၀းေအာင္လုပ္ေတာ့တာပါပဲ..သူကေ၀းေအာင္လုပ္ေလ က်ေနာ္က က်ေနာ့္အေဖနဲ.နီးနီးေနခ်င္ေလပဲ..သူတို.ေတြသားေလးေမြးေတာ့ ကေလးေလးကို က်ေနာ္ခင္တယ္ .က်ေနာ္ ဆယ္ေက်ာ္သက္ေရာက္ေတာ့ ေကာင္ေလးကေက်ာင္းေနၿပီ..လမ္းမွာေတြ.ရင္ေကာင္ေလးက က်ေနာ့္ကိုေခၚပါတယ္..သူ.အေဒၚေတြ ပါရင္ေတာ့ ေကာင္ေလးကမေခၚရဲဘူးဗ်...သူတို.မွာ သမီးတေယာက္လည္းရွိေသးတယ္ အဲဒိေကာင္မေလးငယ္ငယ္ထဲက က်ေနာ္ၾကည့္လို.မရတာ ..ထားပါေတာ့ လြန္ခဲ့တဲ့၁၅ ကစၿပီးက်ေနာ္သူတို.ကို စိတ္မ၀င္စားေတာ့ပါဘူး ၊ က်ေနာ့္အေဖကိုေရာေပါ့ ..ၾကာဇံေၾကာ္လား အန္တီလႈိင္က က်ေနာ့္အေဖကိုရၿပီးကတည္းက က်ေနာ္

ၾကာဇံေၾကာ္မစားရေတာ့ပါဘူး...က်ေနာ့္အေဖက ိုမမုန္းသလို အသဲအၿမစ္ၾကာဇံေၾကာ္ကိုလည္း က်ေနာ္မမုန္းပါဘူး..

**********

Labels:

4 Comments:

At July 24, 2009 at 12:46 PM , Blogger Unknown said...

ၾကက္အသဲအၿမစ္နဲ႕ၾကာဇံေက်ာ္ေတာင္ မစားခ်င္ေတာ႕ဘူးကြာ..ဒီပိုစ္႕ဖတ္ၿပီးေတာ႕ စိတ္မေကာင္းၿဖစ္သြားတယ္ကြာ..ေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ။

 
At July 24, 2009 at 10:53 PM , Blogger ျမစ္က်ဳိးအင္း said...

အဲဒီတုန္းကရိုရိုးသားသားေၾကာ္ေကြ်းတာမ်ားလား

သမီးျဖစ္သူကို ဖားရတာလား...
ၾကာဇံေၾကာ္ မေကြ်းတဲ့ ေနာက္အေဒၚတေယာက္
ဆိုရင္ေရာ သေဘာတူမွာ မဟုတ္ေလာက္ဘူး...
ျပိဳကြဲ၇တဲ့ မိသားစုေတြ အေၾကာင္းဖတ္တိုင္း စိတ္မေကာင္းျဖစ္မိတယ္...။
တကယ့္ဇာတ္လမ္းေလးလား ငါ့ကိုေတြ႔ရင္ ေျပာအံုးဟ

 
At July 25, 2009 at 7:52 AM , Blogger ကိုလူေထြး said...

ဖတ္ရေတာ့ စိတ္ထဲ ဘယ္လိုၾကီးျဖစ္မွန္းမသိဘူး...

လူၾကီးေတြရဲ႕ လုပ္ရပ္က တခါတရံမွာ ကေလးေတြရဲ႕ အတြင္းဆံုးအထိ ထိုးႏွက္ႏိုင္ၾကတယ္...

ကိုယ့္အလွည့္မွာ ဒါမ်ိဳးမလုပ္မိဖို႕ သင္ခန္းစာယူတတ္ရမယ္...

ခင္တဲ့...
ကိုလူေထြး

 
At July 27, 2009 at 2:40 PM , Blogger ေဇာ္ said...

စိတ္မေကာင္းဘူးဗ်ာ။ =(

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home